środa, 2 stycznia 2019

Podsumowanie twórczości w 2018 roku

To nie był zabójczo twórczy rok. Bywało, że wena robiła sobie ze mnie jaja, podobnie jak moje chęci, jednak nie można powiedzieć, że kompletnie niczego nie stworzyłam, a tym bardziej, że niczego nie osiągnęłam.

Napisałam 1 felieton, 2 wiersze, 3 shoty, 7 tekstów na GPK. Poprawiłam i wstawiłam na SW 2 opowiadania. Stworzyłam serię twórcze dzieje z fragmentami ze starych opowiadań [2 części]. Poprawiłam 34 rozdziałów W cieniu nocy. Napisałam 21 rozdziałów W cieniu strachu (łącznie z epilogiem) i ostatecznie je zakończyłam, a w ostatnich dniach 2018 roku napisałam 2 rozdziały Paranoidalnej przeznaczonej na konkurs wraz z krótkim, niedopracowanym streszczeniem całości. Stworzyłam również rozpiskę 2 tomów 7 filarów zła (które piszę z A.), a także przejrzałam, poprawiłam i zatwierdziłam ostateczną rozpiskę Białego odcienia zła. Opublikowałam również wyróżnione cytaty z shota Moje życie to żart!, które wygrało w konkursie Splątane Nici 2018. 
Trochę już wspominałam o tym na stronie na FB, ale powtórzę tutaj. Moje małe osiągnięcia pisarskie na pewno polegały na:

1. Skończeniu pracy licencjackiej, ha! I być może temu, że w tym roku jej fragmenty ukażą się w czasopiśmie naukowym.
2. Skończeniu całej serii WCNa.
3. Wygranej w konkursie na shota roku 2018 z Moje życie to żart! (opowiadanie pojawi się w 2019 roku w antologii).
4. Podzieleniu się swoją twórczością poza siecią (na studiach docenione zostało opowiadanie Wyobrażalny i felieton Era społecznego ogłupienia...)
5. Rozwinięciu uniwersum Paranoidalnej 

TWÓRCZE PODSUMOWANIE 2018 ROKU 

2 stycznia à Jesteśmy tylko przyjaciółmi [cz. 3] z Cleo
5 stycznia à Przeznaczenie w chmurach (poprawione, wstawione na SW)
7 stycznia à Zostań ze mną trochę dłużej [Cz.2]
17 luty à Wyobrażalny (poprawione, wstawione na SW)
25 luty–23 grudnia à W cieniu nocy [poprawki od 25 do 59 rozdziału]
11 marca31 grudnia à W cieniu strachu [od 49 do 69 rozdziału i epilogu]
12 kwietnia à GPK [Biały odcień zła] ~Spętane serce
24 kwietnia à GPK [W cieniu nocy] ~Małe zło
29 kwietnia à GPK [Paranoidalna]  ~Niepohamowany
14 maja à GPK [100 znaków na niebie] ~Wybuchowy Los
18 maja à Twórcze dzieje [cz. 1]
14 czerwca à Era społecznego ogłupienia [felieton]
22 czerwca à Twórcze dzieje [cz. 2]
30 lipca à GPK [100 znaków…]  ~Śmierć nie wybiera
19 września à Wiersz „Potwór”
20 września à GPK [Paranoidalna]  ~Jedno słowo 
25 września à Cytaty z Moje życie to żart! 
8 października à GPK [Paranoidalna] ~Nieobliczalna
1 listopada à [Kiedy niebo spada w dół] Bal Nieumarłych Dusz [SHOT]
26 grudnia à Wiersz „Sztuka wyboru”
31 grudnia à Paranoidalna [2 rozdziały na konkurs + rozpiska]

*Poprawianie rozpiski Białego odcienia zła
 *Rozpiska do 7 filarów zła [tom 1, 2]


Jakieś postanowienia noworoczne? O, tak! I to bardzo duże, bo w końcu chcę wziąć się za siebie i trochę więcej pisać!


1. Poprawić cały pierwszy tom W cieniu nocy i zacząć poprawiać W cieniu nocy: ¾ demona.
2. Zaplanować i napisać kilka shotów z ¾ demona: przeznaczenie ognia.
3. Zakończyć serię Running Heart, a więc w końcu skończyć pisać część 5.
4. Napisać kilka tekstów na GPK
5. Zrobić porządną rozpiskę do Paranoidalnej.
6. Zacząć pisać Biały odcień zła.
7. Brać udział w konkursach na opowiadania.
8. Stworzyć kilka nieplanowanych shotów, ha!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz